Omniva annab teada, et alates 24. märtsist on Türi postipunkt ajutiselt suletud seoses töötaja lahkumise ja uue töötaja värbamisega.
Postiteenuste kasutamiseks on elanikel võimalik:
- – Saata ja vastu võtta pakke lähimas pakiautomaadis (Maxima X pakiautomaat).
- Tellida koju või tööle personaalne postiteenuse osutaja, helistades telefonil 664 3330 või pöördudes Omniva klienditoe poole telefonil 661 6616 või e-posti aadressil info@omniva.ee. Teenuse tellimine on võimalik ka Omniva kodulehe kaudu: https://www.omniva.ee/era/abiinfo/personaalne_postiteenus
Personaalse postiteenuse kaudu saab:
- Saata ja vastu võtta kirisaadetisi, postipakke ja kullerpakke.
- Vormistada ajalehtede ja ajakirjade tellimusi.
- Osta marke ja ümbrikke.
- Kasutada maksete vahendamise teenust.
Postmarkide ja ümbrike müügikohad:
Postmarke ja ümbrikke saab soetada järgmistest müügikohtadest: Türi Gross, Türi Coop, Väätsa kauplus, Coop Oisu, Särevere kauplus ja Coop Käru.
Postitarbed, sealhulgas margipiltidega kinketooted, on saadaval ka Omniva e-poes
Omniva vabandab võimalike ebamugavuste pärast ja loodab, et pakutavad alternatiivid võimaldavad inimestel siiski postiteenuseid mugavalt kasutada.